تور تایلند ویژه نوروز94
تور تایلند ویژه نوروز94

تور تایلند ویژه نوروز94

airplane_travel_around_globe_12-thmb کشور تایلند در ایام نوروزی و کریسمس ها خیلی جالب می باشد انواع جشن ها در این کشور صورت می گیرد پس یادتون نره با شرکت کردن در تور تایلند این مراسمات را ازدست ندید پس قبل از هر چیزی اقدام به تهیه ویزای تایلند کنید. ما قصد داریم با تور تایلند ویژه نوروز بهترین خدمات را برای شما فراهم کنیم وهمچنین با رفتن به مراکز خرید تایلند می توانید شیک ترین اجناس را با قیمت پایین خریداری کنید.

تایلند کشوری است پادشاهی در جنوب شرقی آسیا . پایتخت آن شهر بانکوک می باشد تا سال ۱۹۳۹ نام رسمی این کشور «سیام» بود . از ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ نیز سیام خوانده می شد تا آن که با اعلام رسمی دولت نام آن به تایلند تغییر یافت. واژه «تای» در زبان تایلندی علاوه بر نام قوم تای، که اکثریت مردم کشور را تشکیل می دهند، به معنی «آزادی» نیز هست.

airplane_travel_around_globe_12-thmb  بهترین زمان گردشگری بین ماه های نوامبر (آبان) و مارس (فروردین) است که هوای تایلند مطبوع است.مناطق تایلند اندکی از نظر آب و هوا تفاوت دارند. آب و هوای بانکوک گرمسیری است. آب و هوای پوکت تقریبا معتدل است. آب و هوای پاتایا نیز حالت گرمسیری دارد.

announcement-clipartقابل توجه دوستان عزیز که قصد سفر به تایلند را دارند:

      • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
      • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
      • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
      • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشگی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

 

در صورت داشتن هرگونه سوالی در رابطه با تور تایلند ارزان، تور پوکت، تور پاتایا ، تور بانکوک و تور های ترکیبی با این شماره 88548853 تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند، تور تایلند ، دیدنی های تایلند ، تفریحات تایلند ، مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی